29.8.13

inspire me, please

Hej giiirls. Det er fredag morgen, og lige om lidt er jeg på vej til Hamburg, Tyskland, i anledning af min farmors 75-års fødselsdag. Det bliver så hyggeligt, vi skal bo på et rigtig lækkert hotel, og jeg tager nok nogle stemningsbilleder med hjem!
Jeg roder lidt med layout pt. så jeg har ikke planlagt indlæg. Derfor har i weekenden til at linke jeres blogge (også hvis i har gjort det i tidligere indlæg) så kigger jeg dem allesammen igennem, og vælger 1-2 til en bloganbefaling i næste weekend! I må meget gerne komme med idéer til indlæg også, jeg er virkelig tom på idéer, så er åben overfor alt, bare sig hvad i gerne vil se! 

Mange kys, nyd jeres weekend og link jeres blog! Forresten, tusind tak for alle jeres dejlige kommentarer på det sidste, det betyder meget! 
KYS

35 kommentarer:

  1. http://turquoise-and-caicos.blogspot.dk/ Thu lu lu, her er så min blog! <3

    SvarSlet
  2. http://josefinechristensen.blogspot.dk/

    - virkelig fint billede :)

    SvarSlet
  3. God fødselsdag!
    www.laengeleo.blogspot.com

    SvarSlet
  4. bloggingbycecilie.blogspot.dk <3

    SvarSlet
  5. har du tumbl? hvis ja hvad er nogle af dine ynlings bruger? :) ps elsker din blog! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. følger ikke nogen fast, men kan jo lave et indlæg med mine yndlings tumblr hvis det er? Tusind tak, du aner ikke hvor meget det betyder! <3

      Slet
  6. www.livsofiek.blogspot.dk
    Håber den falder i din smag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. følger den allerede, og det gør den hihi!

      Slet
  7. Livilovelife.blogspot.dk
    Super fint billede!
    Knus

    SvarSlet
  8. blogbysilje.blogspot.com

    - Linker selvfølgelig! Du er en stor inspiration! <3

    SvarSlet
  9. Butlerplease.blogspot.dk

    Håber den falder i din smag!
    Knus:)

    SvarSlet
  10. http://line-in-wonderland.blogspot.dk/

    // Line

    SvarSlet
  11. http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. astridtoftegaard.blogspot.dk
    Håber det er noget du kan lide <3

    SvarSlet
  13. kirstinesworld.blogspot.com
    kisses

    SvarSlet
  14. http://nikolinequeitsch.blogspot.dk

    Læs mit seneste indlæg. Det ville være en KÆMPE JEG MENER KÆMPE hjælp for mig.
    Har siddet hele weekenden (GO for kedelige weekender) og roddet med mit layout, er næsten tilfreds.
    Har lige fundet frem til din blog her tideligere i dag og waou hvor er du allerede blevet en af mine faves, talent for det her har du!
    Håber således min blog vil falde i din smag, især når jeg i dag har brugt så meget tid på den.
    Stort knus og kram fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er du sød!! Tusind tak for alt rosen, virkelig!
      Jeg kigger helt sikkert forbi <3
      mange knus!

      Slet
    2. Ih tak. Har slettet mange af mine indlæg, så ligenu er den rimelig tom, men har planlagt en masse til når jeg begynder igen. Håber den falder i din smag.
      Knus <3

      Slet
  15. Kan du ikke lave et indlæg med vinter jakker/frakker (polyvore)

    SvarSlet
    Svar
    1. joo... vil gerne, men er bare så dårlig til polyvore - skal dog overveje det!
      Knus

      Slet
  16. er det dit billed?
    super nice blog du har dig, følger dig hver dag!
    KYS

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak!! du aner ikke hvor meget det betyder <3

      Slet
  17. Annika-by-Annika.blogspot.com <3

    SvarSlet
  18. Ih din blog er virkelig lækker, lige min smag! Og så er du super køn, og dine billeder er fantastiske. Ja - din blog er klart en af mine favs, og du virker virkelig sød! Okay ha, syntes du skulle have noget ros, for man skal vide når man gør noget godt.

    kys
    http://hvidekanter.blogspot.dk

    SvarSlet