23.8.13

those late summer nights

t-shirt fra j.crew shorts fra zara armbånd fra tiffany's og diy sko fra adidas

Hej piger! Havde verdens travleste dag igår, efter beach volley (som forresten var vildt hyggeligt) skulle jeg passe børn, og så direkte videre til introfest! Men idag har bare været en stille og rolig dag, fik tidligt fri for en time siden, og sidder nu bare og samler inspiration. I kan altid linke jeres blogge hvis jeg skal kigge forbi! Men her er et outfit taget den hyggeligste aften med kathrine, før vi skulle ned til kridtgraven - bor nogle af jer deromkring? Håber i nyder det gode vejr, og hav en fantastisk weekend! KYS

26 kommentarer:

  1. Hey du!
    Tænkte på om du ikke ville være med til et indlægp på min blog...
    Det er det samme indlæg som Passion For Fashion lige har udgivet.http://passionsforfashion.dk/
    Indlægget går ud på at du har et billede af et produkt du virkelig godt kan lide...Jeg skriver selv om produktet...( Finder det på nette osv. )
    Og der kommer også et lille billede af dig, ved siden af produktet...
    Hvis du finder det interessant at prøve...Så skriv en kommentar tilbage, til min blog..http://turquoise-and-caicos.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder vildt spændende! Jeg hrskrevet til dig nu! :) knus

      Slet
    2. Hey du..har ikke fået din email. ( Har du sendt den? ) <3 Ellers kunne du jo bare få min Facebook og sende det der...Det er lidt nemmere. <3

      Slet
    3. Jeg har skrevet en kommentar på din blog! :) Ellers kan du skrive til mig via facebook. Emilie wang iversen
      Knus <3

      Slet
    4. Jeg har sendt en andmodning...Hvis du godkender så send billederne til mig...Til min FB

      Slet
  2. Elsker din stil!

    SvarSlet
  3. fantastisk flot, outfit!
    knus

    SvarSlet
  4. hvor er det et fedt outfit! kan du ikke lave en guide til din frisure? <3
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. hvor er du sød! Den er virkelig simpel, det er bare en fletning sat fast med en hårnål, så tror sagtens folk kan lave den uden guide! Knus

      Slet
  5. virkelig sødt outfit (:
    -hvor redigerer du henne?
    knus julie

    SvarSlet
  6. fuck du er smuk :O bor lige ved kridtgraven .. hvornår var du der? Ville gerne ha' set dig og gladesol :(

    SvarSlet
    Svar
    1. ej tusind tak! hvor er du sød <3 Vi var der d. 28 juli <3

      Slet
  7. du har seri den bedste blog. kigger på den hver dag! <333

    SvarSlet
    Svar
    1. fuck hvor er det dejligt at høre sådan noget - tusind tak!!! <3

      Slet
  8. Elsker shorstene! :)

    bysoniablog.blogspot.dk -kig endelig forbi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det gør jeg da :) knus

      Slet
  9. Fantastisk outfit

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Ej, hvor er det bare fint!
    http://annika-by-annika.blogspot.dk/

    SvarSlet