5.9.13

neutrogena face scrub

Så er tiden inde til en anbefaling. Har virkelig været glad for denne face scrub, da den er mild mod huden. Jeg bruger den bare 1-2 gange om ugen, og kan virkelig mærke forskel på min hud. Den fjerner urenheder og renser huden, samtidig med at fjerne døde hudceller. Kan varmt anbefales!
Har været på amager til basket turnering hele fredag og lørdag, og hold op hvor er det dejligt at slappe af haha. Den står dog på Claras fødselsdag om lidt - tillykke!! Nyd weekenden, og husk at deltage i giveawayen i sidste indlæg!

12 kommentarer:

  1. Kan den købes i matas? Super godt indlæg, og virket et godt billed! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. det ved jeg faktisk ikke.. men ellers kan den købes over nettet, eller i de fleste butikker i udlandet! :)

      Slet
  2. vil du ikke lave en skincare rutine?? <3 det ville være virkelig dejligt, fordi jeg mangler inspi til hudprodukter (::

    SvarSlet
  3. Super fedt indlæg, elsker virkelig din blog! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. årh hvor er du sød! Det er sååå dejligt med sådanne kommentarer! <3

      Slet
  4. Wonderful post...I like your pretty blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    SvarSlet
    Svar
    1. Aww thanks!! I'll let you know if i do, thanks alot Vanessa!
      Kisses

      Slet
  5. Den ser rigtig god ud! Kunne utrolig godt tænke mig at prøve den <3

    SvarSlet