18.9.13

thanks guys


Virkelig, tusind tusind tak for alle de søde kommentarer på det sidste! Jeg har haft mega travlt, men når jeg kommer hjem og ser alle kommentarerne fra jer, bliver jeg simpelthen så glad! Og så har jeg rundet de 200 følgere, hvilket nok ikke er så meget for nogle, men det betyder noget - og det er et skridt på rette vej. Det er kun takket være jer, søde læsere. Sætter virkelig kæmpe pris på alting pt. Det er virkelig mærkeligt, det er nok bare efteråret jeg elsker haha. Det er så hygge. Hav det godt - KYS

30 kommentarer:

  1. Tillykke med de mange læsere, det er velfortjent :-) <3

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg er helt enig med michelle, det er velfortjent :-) Hjertelig tillykke med det! Din blog er også fantastisk :-D

    etglimtafminverden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak, du aner ikke hvor meget det betyder! <3

      Slet
  3. Tillykke med de 200 læsere, det er fortjent!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. du har 100p fortjent det smukke Emilie! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. hvor er du sød! <3 Men hvorfor hide :(

      Slet
  5. tillykke med læserne, elsker virkelig din blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000x tak Johanne! Det er jeg virkelig glad for at høre!

      Slet
  6. du har virkelig fortjent det, og meget mere til ;-)

    SvarSlet
  7. Hvor er du smuk, og super lækker blog! kig endelig forbi min.

    http://annesophielynge.blogspot.dk
    knus

    SvarSlet
  8. Det har du i hvert fald også fortjent! Din blog er så skøn <3

    SvarSlet
  9. Super flot billede, du er rigtig smuk :) Og det er virkelig en lækker blog du har!

    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød!! Tusind tusind tak!

      Slet
  10. Åh så smuk! Tillykke, det fortjener du <3333

    SvarSlet
  11. Hej! :-)
    Du er kommet med i mit indlæg om blog anbefalinger, du kan se indlægget ved at gå ind på min blog.
    www.michellebentzen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. ej hvor er det sødt af dig!! Det betyder virkelig meget! <3

      Slet
  12. Virkelig lækker blog du har dig - blev nød til at være fastlæser hos dig ;-)
    Det ville være super lækkert, hvis du også gad at følge mig? Håber i hvert fald at du kigger forbi :)
    Knus
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Tusind tak! <3 Jeg kigger forbi :)

      Slet
  13. Tak for din søde kommentar! Det er super fin blog du har og jeg har da selvfølgelig tilmeldt mig som fast læser! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. det var da så lidt! hvor er du sød, det betyder meget!

      Slet