26.10.13

byeee


Hej piger! Det er jo et stykke tid siden at jeg har blogget, og jeg skylder jer lidt en forklaring. Jeg lavede jo forleden et indlæg der omhandlede de manglende kommentarer, som i den grad er vendt tilbage! I skriver de sødeste kommentarer, og det varmer sindssyg meget om hjertet. Så det er jo i bund og grund ikke kommentarerne, men mere at jeg simpelthen ikke har lyst til at blogge længere. Det er en virkelig hyggelig hobby, men jeg føler ikke at jeg har hverken tid eller overskud til det længere. Alt det der hører til et lidt fucked up teenageliv, er skudt i gang, og jeg kan simpelthen ikke se mig selv blogge midt i det hele. Måske dukker jeg op igen på et andet tidspunkt hehe. Jeg føler jeg er kommet videre, og vil noget nyt - tanken om at lukke bloggen har dog krævede lidt tilvænning fra min side af. Men så synes jeg at i fortjente en lille giveaway til slut, så husk at deltage i det seneste indlæg! Vinderen bliver trukket imorgen. 

Tak for nu, dejligste piger! I har været fantastiske, og jeg ønsker jer alt godt. Tusind tak for alle kommentarerne i har skrevet - selvom jeg har været dårlig til at besvare dem. I er de bedste. I må have det fantastisk - og husk at i altid kan følge med på instagram for opdateringer haha (emiliewang) KYS & KRAM XXXX

16 kommentarer:

  1. NOOOO :((( du var min y blogger

    SvarSlet
  2. Årh, hvor ærgerligt!
    Held og lykke frem over<3

    SvarSlet
  3. Ærgerligt, men man skal selvfølgelig kun blogge så længe lysten er til det <3
    Pas godt på dig selv i fremtiden! ♥ -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak, du har fuldstændig ret! Det skal jeg nok - og ilm! <3

      Slet
  4. Den sidste blog der var tilbage jeg kunne lide, æv æv

    SvarSlet
    Svar
    1. :( det er jeg ked af at høre :( <33

      Slet
  5. hvornår finder du vinderen af din giveaway?
    offentliggør du den ikke?

    - ærgerligt du stopper, men det er godt, at du følger dit hjerte <3

    SvarSlet
  6. Din blog er så fin!!!

    Skal vi følges?

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Åhh hvor er du dog bare køn!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Du er virkelig smuk!
    Kunne du tænke dig at følges?
    Vonsnef.com

    SvarSlet
  9. Virkelig en god og flot blog :-)

    http://katrinemaria.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Du er så smuk!

    Jeg har lige startet en blog selv, efter et års pause på min gamle, så hvis du havde lyst til at tjekke den ud, ville jeg bare blive super glad! Tror i hvert fald også, at vi fulgte hinanden den gang :)
    http://sophiebusch.blogspot.dk

    SvarSlet