9.10.13

bye



Jeg ved godt bloggen har været sindssyg stille for tiden, men jeg føler virkelig jeg spilder min tid. Bloggen er hele tiden i baghovedet på mig, og misforstå mig ikke, jeg elsker at blogge, men det er sommetider en lukket leg, når kommentarerne er på sit laveste. Jeg vil på ingen måde klage, eller tvinge kommentarer ud af jer - bare opfordre jer til at tænke over det.
 Det gør mig ked af det, når jeg bruger tid og kræfter på et indlæg, og så at kommentarerne er enten links, eller fuldstændig meningsløse. Det er ikke for at beskylde nogen, virkelig. Jeg elsker jer allesammen, og det er jo egentlig min skyld, når jeg ikke blogger i noget tid, kan jeg vel heller ikke regne med kommentarer?
Mange ting fylder i mit liv lige nu, er sikkert bare typisk teenager lige nu, fester, det sociale liv, og basket fylder meget for tiden.
Så jeg ved egentlig ikke præcis hvor jeg vil hen med dette indlæg, måske ville det bare være rart med genkendende nik fra jer, og måske nogle flere kommentarer fra jeres side af, for det er det der driver bloggerlysten, ikke? Så jeg håber, for guds skyld, at i vil skrive jeres mening om dette, og hvis i kan nikke genkendende, vil jeg meget gerne høre.
En ting er sikkert, jeg lover at komme stærkt tilbage, for jeg elsker at blogge for jer fantastiske mennesker, men det vil nok kræve noget mere fra jer, og i den grad fra mig. Men jeg holder en pause, og det håber jeg i vil respektere. Kys til alle og enhver.

20 kommentarer:

  1. Æv æv æv... men forstår dig godt :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja desværre .. men jeg vender snart tilbage!

      Slet
  2. Ej hvor ærgerligt Emilie!
    Forstår dig et hundrede procent, men kommer godt nok til at savne dine fantastiske indlæg!! Nu er jeg jo så heldig at vi ses så tit, men ville da ønske at jeg kunne opleve dig igennem din blog også!
    Du er en kæmpe inspiration for mig, både stil mæssigt, men også personligheds mæssigt i den grad!
    Håber på at kommer tilbage snart! Ellers ses vi jo lørdag ;-)
    Kys <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du dejlig Nanna!! Hvor er det fantastisk at få at vide, anede ikke du fulgte med haha! Tusind tusind tak <3 Jeg lover at komme tilbage snart, men ellers ses vi på lørdag søde! <3

      Slet
  3. nooooooo!!!! ikke gør det. Jeg elsker din blog så højt!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nurg hvor er du sød!! Den lukker heller ikke, regner med at komme tilbage i efterårsferien! <3

      Slet
  4. Du har den bedste blog!! Forstår dig godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. årh hvor er du sød! Det var godt <3

      Slet
  5. Åh, håber du snart vender tilbage! Du er klart en af mine yndlings bloggere!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Karoline!! Godt du ikke er ano hehe. <3

      Slet
  6. man skal da blogge fordi man har lyst, ikke på grund af kommentarerne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. nej, det har du ret i. Men i mit tilfælde svigtede begge faktorer - jeg havde ikke lyst, og kommentarerne var få.
      Men det er lysten der driver, det kan jeg kun give dig ret i!

      Slet
  7. Jeg elsker virkelig din blog, den er super skøn. Er ikke den bedste til at kommentere dine indlæg, men du skal vide at jeg følger med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød! Men det er bare så ærgeligt at du er ano :( Men tusind tak fordi du skrev en kommentar søde <3

      Slet
  8. Elsker din blog! Forstår dig 100%!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! <3 Præcis - tror de fleste føler sådan en gang i mellem <3

      Slet
  9. Rigtig fed blog du har ! :D
    Kig forbi min webshop, alle priserne er lige blevet sat ned.
    http://allblack.tictail.com

    SvarSlet
  10. Du er virkelig min yndlings-blogger! Men jeg skriver altid anonymt, da jeg ikke selv er blogger, og derfor syntes jeg nogle gange det er mærkeligt at skrive som anonym, you get me? Men trust me jeg tror der er så mange der har det på samme måde med mig, og som ville gøre alt for at du bliver!!!

    SvarSlet
  11. Hej Emilie
    Jeg synes, at din blog er super god, men der kan jo godt være følgere, selvom der ikke er kommentare. Jeg personligt læser dine indlæg med glæde, men jeg kommentere aldrig. Sådan har jeg det bare. Jeg kan vildt godt lide din blog. Jeg føler bare, at man læser en hvilken som helst blog lidt hurtigt(som hygge eller afslapning eller bare fordi man ikke har noget at lave). Derfor kan jeg stadig elske din blog, selvom jeg ikke kommentere. Min pointe er, at der også er folk der læser og elsker dine ting, men ikke kommentere. <3
    Knus fra en meget speciel læser <3 SOM VIRKLIG GODT KAN LIDE DINE TING; SÅ BLIV VED MED AT SKRIVE!!!!

    SvarSlet
  12. Forstår dig sagtens (syntes også det kan være ret irriterende når folk kun skriver en kommentar bare for at linke til deres egen blog...!), men jeg håber i den grad at du vil blive ved med at blogge! :)

    SvarSlet